ICT Leaders Finland ry (ILF)

ICT Leaders Finland ry (ILF) on liiketoiminnan ja tietohallinnon johtamisesta kiinnostuneiden ammattilaisten valtakunnallinen yhdistys. ILF on toimittajista riippumaton. ILFin tavoitteena on edistää hyviä tietohallinnon johtamiskäytäntöjä sekä liiketoiminnan ja tietohallinnon yhteistyötä.

Mikä?

Miksi?

Hyvät tietohallinnon käytännöt vaikuttavat yritysten, julkishallinnon organisaatioiden, kolmannen sektorin ja näin koko kansantaloutemme kehitykseen ja kykyyn uusiutua.

Kenelle?

Toivotamme kaikki tietohallinto- ja liiketoimintajohtamisesta kiinnostuneet ja erityisesti näiden rajapinnassa toimivat henkilöt, yritykset ja yhteisöt tervetulleiksi toimintaamme.

Mitä ja miten?

Tarjoamme Sinulle mahdollisuuden ammatilliseen kehittymiseen ja verkostoitumiseen. ILF tuottaa merkityksellisiä kohtaamisia ja laadukasta sisältöä tapahtumissaan ja verkkosivuillaan. Pääset samalla osallistumaan myös International Academy of CIO:n tilaisuuksiin.

Kenen kanssa?

ILF toimii yhteistyössä TIVIAn, sen jäsenyhdistysten sekä omien kumppaniensa kanssa.

Historia

Tietoviikko uutisoi yhdistyksemme perustamisen 13.12.2012 otsikolla It-hallinnon johtajille valtakunnallinen yhdistys.

Postiosoite

ICT Leaders Finland ry